Saturday, June 2, 2012

::all about study::




assalamualaikum suma...

Ya Allah...berikanku pilihan yang terbaikk...hambamu ini masih dilamun oleh 
DILEMA...DILEMA...dan DILEMA...

saya yakin mungkin kali ni bukan rezeki saya untuk dapat matriks,,maktab perguruan,,IPTA..dll...
tapi saya yakin semua ini ada HIKMAHNYA... 

tawaran lain dapat juga..tawaran masuk tingkartan 6 dan kolej yang melambak...tingkatan 6 tu dapat di sekolah lama...tapi saya ambil keputusan tidak sambung study di sana atas sebab2 tertentu..saya btambah yakin bpindah ke sekolah lain bila ustazah saya bagi nasihat yang cukup bermakna,,

"Boleh tu syahirah,,yang penting syahirah tak tinggalkan solat lima waktu..InsyaAllah,,ustazah yakin syahirah boleh,,"

syukran jiddan ya ustazah...insyaAllah saya tidak akan melupakan nasihat tu...insan pertama beri dorongan dalam kelas kami[the last class beb..haha] tyme first masuk di sekolah agama..alhamdulillah tahun selepas tu masuk kelas pertama..hehe..berkat usaha+doa+tawakkal=kejayaan..
saya harap dapat istiqamah[bwt scra perlahan2] dlm konsep tu..

dan secara tiba2...kolej yang kamu nampak dekat atas tu..menawarkan bidang yang saya minat...dan sekarang ni saya masih bingung..bingung..dan bingung...
hehehe

sekarang ni antara dua pilihan tingkatan 6 dan kolej...
dua2 pun ada kelebihan dan kekurangan

................................................................

~wassalam~


No comments:

Post a Comment