Saturday, March 31, 2012

bloggie baru...



Assalamualaikum....

Saya dalam dunia blog??suda lama jadi ahli??memang suda lama jdi ahli dalam blogger ni...buruk ka??laaa...sorii sangat sbb sy tpaksa buat baru...blog lama ada masalah...




so,,

sebagai pembaca,,sy harap kmu suma faham situasi blog yg baru ni..hehe...ni adalah sebagai pembukaan,,
insyaAllah,,
nti sy akan perbaiki blog ni ya...
saya jga brusaha untuk mmahamkn anda suma..
tentang apa sebenarnya yg sy mau sampaikan dalam blog ni..
hmm...content blog ni mugkin campur aduk...mcm ikut moody kan..
walaupun versi sabahan[orang sabah 'ba' saya ni..]

InsyaAllah...
walau rumah hanya bersebelahan atau duk satu atau sebelah negeri...
walau kita dipisahkan dengan laut cina selatan...
kita tetap boleh jadi FRIENDS...
betul kann??betul larh!!

so,,

mau tanya apa2 ttg sy atau mau mengenali kami2
di Negeri Bawah Bayu...bolehla hntar emel kepada sy atau lagi senang jumpa kt fB..
pernah dengar.."Tak kenal maka Tak cinta"...??

norsyahirahwasriep@yahoo.com[Yahoo]
N Syahirah Wasriep[Facebook]

kamu akan mengenali saya...dan saya akan mengenali kamu...
see you soon!!!

...........wallahua'lam...........

No comments:

Post a Comment